wtorek, 13 listopada 2012

Tajemniczy ogródek

Dziś dalszy ciąg urodzinowej zabawy na blogu Rapakivi

Tym razem jest to lift karteczki Noomiy:


Ponieważ wszytskie zabawy są objęte ramami czasowymi niewiele czasu było na zastanawianie się. Skupiłam się zatem na elementach,które mocno przyciągnęły moją uwagę - na kręgu śnieżynek i kawałkach gazy.
Jednak moja interpretacja wyszła zupełnie inaczej:
- po pierwsze jest letnia
- po drugie, kolory ma zupełnie inne
- po trzecie nie mając gazy w domku zastąpiłam ja...sami zobaczcie:


Panuje u mnie lato, koniczyny, malutkie kwaituszki, taki ogródeczek:


zamiast gazy, mam kawałek jeansu, można prawie powiedzieć, że z ogrodniczek:)
a kokardki u mnie to sznureczki:





Jest ciemna noc, koszmarna pora na robienie zdjęć, więc dodam troszkę z innej pozycji:



...i widok z góry na moje warstwy, jeszcze tylko muszę opanować technikę strzępienia brzegów:):


Pozdrawiam z mojego ogródka:)

2 komentarze:

  1. Niezwykl epozytywna i optymistyczna kartka! Rewelacyjny pomysł na te koniczynki! Dziękujemy za udział w zabawie urodzinowej na blogu Rapakivi :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, ciepło pozdrawiam