środa, 6 lutego 2013

Mroźne walentynki

Walentynki wypadają w najzimniejszy miesiąc roku, dlatego moja walentynka jest mroźna i oszronina:)
Valentine's Day falls on the coldest month of the year, so my valentine is cold and hoarfrost:)


Do jej zrobienia użyłam szblonu, który na swoim blogu umieściła Alyona, do niej zresztą karteczkę wysyłam w gościnę.

I used to do it a heart template, which you can finde on Alyona's blog ,and I to send this card on Heart teplate challenge:)

Na serdeuszku znalazły się płatki śniegu - wycięte z papieru srebrzystego, który dostałam od córki z jej kolekcji TopModel:), różyczki (zrobiłam sama), gałązki jodłowe, wycięte z tekturki, pociągnięte fioletowym tuszem i ośnieżone, troszkę perełek w płynie i samoprzylepnych kamyczków oraz tekturowe sreduszka, które pokryłam farbą dzieciaków do malowania rączkami (taki fajny efekt wychodzi)...








Do zrobienia karetczki wykorzystałam materiały ze sklepu.scrap.com: papiery Zimowa bajka (zimowe okienko i śnieżna zamieć); serca i serduszka "naiwne"; samoprzylepne kamyczki Papermania; piankę 3D dystansową; fioletowy tusz. Dlatego zgłaszam pracę na Wyzwanie #28
, którego jedyną wytyczną było pojawienie się napisu LOVE/Miłość, u mnie jako bilecik do mroźnych kwiatków.

Wysyłam także karteczkę na wyzwanie Rapakivi
, którego wytycznym jest serce.

Dziękuję za odwiedzinki

3 komentarze:

  1. Piękne jest Twoje walentynkowe serce :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anka, it is very pretty! I love the colors and these beautiful flowers! thank you for it :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serce bardzo piękne, kolorystyka świetna i śliczne róże :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, ciepło pozdrawiam