sobota, 16 marca 2013

Szkolne warsztaty wielkanocne

Mamy w szkole córki taką tradycję, że spotykamy się dwa razy do roku - rodzice i dzieciaki i wspólnie szykujemy ozdoby wielkanocne lub bożonarodzeniowe - stosownie do okazji;) Dochód ze sprzedaży naszych twórczych owoców przeznaczmy na cele charytatywne...

Dziś chcę Wam pokazać kilka prac z tegorocznych warsztatów autorstwa: mojej córki, mojej koleżanki i moje :)

Kurka na gnizadku - 100% self made by Córa, od projektu przez wykonanie, a nawijanie sznureczka tak równo to wcale nie jest taka prosta sprawa......


Koleżanka z kawałeczków krepiny, które zwijała w paseczki poczyniła:




Widzicie kokardkę - robi ją na widelcu - nawet mam kursik!

oraz jej wianuszek:
i nasze pisanki - zdjęcia robione w biegu, nie oddają uroku sznureczkowych pisanek, ale...

Pierwsza Córki (znów samodzielnie!)

kolejne moje:


Pozdrawiam sobotnio i dziękuję za odwiedziny.

Ah pochwalę się jeszcze moja wiosenna taczka została wyróżniona w 10#wyzwaniu Artimeno to mój pierwszy sukces w wyzwaniu!!!


4 komentarze:

Dziękuję za komentarze, ciepło pozdrawiam