sobota, 13 kwietnia 2013

Słodkie urodziny

Dziś urodziny na słodko, dla pewnej 9. letniej damy:)


Wyszła taka lekko już wiosenna, a na pewno owocowa:)
Stempelek urodzinowy to digi

Dodałam tylko kilka warstw i minimum kwiatków - takie miałam wytyczne od córki, w końcu pewnie zna się na pewnych sprawch lepiej niż ja;)


A do kompletu, na drobne słodyczki, taki oto koszyczek:

Wszystkie prapierki to Galeria Papieru, moja najulubieńsza:). Szablon na koszyczek wypatrzyłam w przedświątecznych inspiracjach, wydrukowałam ale nie mam źródełka:( jeśli ktoś zna to chętnie dołożę...






Karteczkę wraz z koszyczkiem zgłaszam na wyzwanie Lemon Challenge #52 - Zjadamy słodkości
Samych słodkich chwil życzę:)
Dziękuję za odwiedzinki:)

4 komentarze:

  1. Cudne obie rzeczy :) a kolorki smakowite jak truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna tonacja kolorystyczna kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne i cieplutkie, pozdrawiam :)
    Magda M.

    OdpowiedzUsuń
  4. aki cudny koszyczek :) Bardzo ladny komplet truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, ciepło pozdrawiam