poniedziałek, 4 listopada 2013

Fioletowo:)

Chciałam być twarda i przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia rozpocząć odrobinę później, ale już chyba i tak jestem na szarym koniuszku, bo na innych blogach świątecznie i nastrojowo.
Jako, że się dopiero rozkręcam, kolory karteczek jeszcze mało świąteczne....
Pierwsza:

z grafiką Sliekje...
 i trochę zbliżeń na błyszczące elementy....

i na wycinankę...

 i na tło, które ozdobiłam sama, aby pasowało...

Druga,też błyszcząca:)
 


i też fioletowa....

 
Ze świeczką
 
 
i ostrokrzewem...
 
pozdrawiam i świątecznych nastrojów w listopadzie wszystkim tuzaglądaczom życzę:)



6 komentarzy:

  1. A kto powiedział,że świąteczne nie mogą być fioletowe?U ciebie ślicznie, fioletowo-zimowo- a wróbel w berecie z pomponem skradł mi serce : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, choć rzeczywiście kolorystyka nietypowa. Ale, co tam... grunt, że cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne. Bialy i fioletowy slicznie razem wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowe w takich kolorkach, ale śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki może i nietypowe, ale na pewno należycie oddają efekt zimy - śliczne karteczki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, ciepło pozdrawiam