piątek, 23 marca 2012

Pierwszy magnesik

W pewien ponury zimowy dzień dostałam w mailu pewien załącznik - od razu się uśmiechnęłam, bo był taki słoneczny. Dziś w pełni słońca na progu wiosny sobie o nim przypomniałam i postanowiłam zachować klimat tej karteczki na magnesie. Dam go tej osobie, od której maila dostałam.

Karteczkę przymocowałam do kory brzozowej, pierwszy raz taka próba:), fajnie się tnie (nwet nożyczkami) jest w sumie bardzo płaska i dobrze chwyta klej....może nie czynię wielkich odkryć, ale dla mnie rewelacja.

Całość w kolorze żółtym, żeby przy braku słońca rozsłoneczniać:) a z wiosną kojarzą mi się właśnie motyle i rowery - u nas to zdecydowanie pierwsze oznaki wiosny;)


Miłego wiosennego oglądania i dziękuję za komentarze:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ciepło pozdrawiam