środa, 4 kwietnia 2012

Klatka dla ptaków

Gdy przeczytałam temat wyzwania w Portalu Scrapujące Polki, pomyślałam z czym mi się ten temat kojarzy... i w głowie miałam bajkę Słowik i ogórd cesarza pełen roż. Dlatego klatka jest złota i dlatego są róże:)



Wybrałam klatkę z kanarkami - mam jednego więc bliskie memu sercu:), żeby sprostać wymaganiom wyzwania udekorowałam ją złotą farbą do witraży, co dało taki trochę przestrzenny wygląd...


Papierową ramkę i ptaszka tuszowałam złotym tuszem, a rożyczki potraktowałam brokatem (to razem 3 media:)


... i tak powstała karteczka...


Wyślę, ją na to wyzwanie, jest super, takie zmuszające do myślenia twórczego ... w życiu bym przecież nie zrobiła karteczki z takim tematem:)

Pozdrawiam ciepło;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ciepło pozdrawiam